تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام  حج  ساک ....موجود است

تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام حج ساک ....موجود است

این سایت مخصوص اطلاع رسانی به زائرین عمره ، عتبات عالیات و مشهد مقدس تهیه گردیده است.لباس های احرام از تولید به مصرف می باشد
تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام  حج  ساک ....موجود است

تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام حج ساک ....موجود است

این سایت مخصوص اطلاع رسانی به زائرین عمره ، عتبات عالیات و مشهد مقدس تهیه گردیده است.لباس های احرام از تولید به مصرف می باشد

اب زولال سوره علق

 

عکس

 


ای مسافر یاور شبهای من                آشنای دیده ی تنهای من


ساعتی بنشین کنارم همچو آب        در سراب خشکی غمهای من


قصه غربت درون خانه ام                   بشنو از آتشگه تبهای من


چشمه های همزبانی را بجوی          در کویر خشکی لبهای من


شب دراز است وبسان یک درخت        ریشه کن در خلوت دمهای من


سینه ای دارم پر از سوز سخن         گشته دریا سیل ماتمهای من


این خیابان بلند روزگار               پر شد از از هم گسستن های من


با تمام دل نبستن های من           غرق غم ها می شوم تا می روی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد