تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام  حج  ساک ....موجود است

تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام حج ساک ....موجود است

این سایت مخصوص اطلاع رسانی به زائرین عمره ، عتبات عالیات و مشهد مقدس تهیه گردیده است.لباس های احرام از تولید به مصرف می باشد
تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام  حج  ساک ....موجود است

تورزیارتی نور (ثبت نام تورهای کربلا حج عمره وتمتع و مشهد مقدس (تحت نظارت سازمان حج وزیارت(لباس احرام حج ساک ....موجود است

این سایت مخصوص اطلاع رسانی به زائرین عمره ، عتبات عالیات و مشهد مقدس تهیه گردیده است.لباس های احرام از تولید به مصرف می باشد

ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)و روز مادر بر تمامی مادران مبارک باد



va5op تصاویر گل متحرک 3va5op0 تصاویر گل متحرک 3va5op تصاویر گل متحرک 3

سلام بر یاس خوشبوی علی

    

آمد... و واژگان نور میان کلام جهانیان جان گرفت و آسمان عشق در میان دوستان ایمان، باران آمد....

و هرم حضور آفتابی‌اش سلام و صلوات را مهمان چشمان عاشقان کرد و حضور و رایحه سبز ایمان را تکرار ، سالروز ولادت ام ابیها مادر امامت، همسر ولایت و دخت نبوت را بر تمامی دوستداران حضرتش مبارک باد

شکوفایی غنچه نبوی

در آسمان مکه و در منزل نزول وحی، شوری برپا بود. فرشتگان و حوریان بهشتی هلهله کنان و تبریک گویان به زمین می‌آمدند و گرداگرد خدیجه حلقه می زدند و آیه « فتبارک الله احسن الخالقین» را زمزمه می‌کردند. آن شب درهای عرش گشوده شده بود و لیله القدر خدا و تنزل الملائکه تفسیر شده و از دامان پاک خدیجه، ناز دانه نبوی و گل سپید احمدی درخشید.

جشن حضور:

او که آمد، متولد شد و دل‌های آسمانیان و زمینیان، سر سبزتر از همیشه گشت. دردانه بوستان عصمت و طهارت در بیست جمادی الثانی، زمین و آسمان مکه را نورافشانی کرد. شاه بیت غزل آفرینش، غایت خلقت و میوه باغ رسالت خانه محمد (ص) را با قدوم خود مزین نمود. پدر بر دستان کوچکش بوسه زد؛ چرا که او بضعه النبی، همراه و هم راز پدر و ام ابیها بود.
 
تهنیت باد:

سال روز میلاد اسوه زهد و تقوا، نازدانه آل کسا، اقیانوس علم و حلم، چشمه سار نجابت، صابره عصمت، عصاره بعثت، هم کفو ولایت، پیوند دهنده حلقه نبوت و ولایت، بارور کننده درخت امامت، کوثر الهی، قصیده پاکی ها، مثنوی عرفان، غزل خوبی‌ها، مدافع ولایت،       ام‌ابیها، صدیقه کبری، فاطمه زهرا (س) بر همه شیفتگان و ره پویان طریقش تبریک و تهنیت باد.
 
القاب مبارک:

گوهر دردانه نبوی و قره العین رسول را با القاب بسیاری می‌شناسند که هر کدام از آنها، به دلیل ویژگی‌های خاص آن بزرگوار به ایشان نسبت داده شده است. در روایات اسلامی و کتاب‌های تاریخی، بیش از 104 لقب برای آن حضرت آورده‌اند؛ از جمله این القاب می‌توان از زهرا، کوثر، مرضیه، مبارکه، محدثه، انسیه حورا، منصوره و عالمه نام برد.
 
نور آسمانی:

یکی از القاب مبارک و مشهور حضرت فاطمه (س) زهرا، به معنای نور و درخشندگی است. از امام صادق (ع) پرسیدند که چرا فاطمه را زهرا نامیده اند؟ آن حضرت فرمود: زیرا هر گاه فاطمه در محراب عبادت می‌ایستاد و به عبات مشغول می‌شد، نور او بر اهل آسمان       می‌درخشید، همان طور که ستارگان بر اهل زمین درخشیدند.
 
هدیه الهی:

از میان القاب بانوی دو سرا، کوثر لقبی است که از سوی خداوند به او و پدرش داده شد و به معنای فراوانی و زیادی هر چیزی است. شیخ طبرسی در تفسیر خود می‌نویسد: گفته‌اند مراد از کوثر، نسل و ذریه حضرت رسول (ص) است که از فاطمه زهرا (س) دختر آن حضرت به وجود آمده و تا روز قیامت تعدادشان بیرون از شمار است. خداوند این لقب را در جواب مشرکانی که پیامبر را به واسطه نداشتن پسر، ابتر و بدون دودمان می‌نامیدند، به پیامبر خود عطا فرموده است.
 
سلام بر تو ....

سلام بر تو ای دختر بهترین مخلوقات، سلام بر تو ای بانوی زنان جهانیان از اولین و آخرین، سلام بر تو ای همسر ولی خدا، سلام بر تو ای خشنود از خدا و پسندیده او، سلام بر تو ای حوریه از جنس آدمی، سلام بر تو‌ای فاضله پاکیزه، سلام بر تو‌ای پرهیزکار نیکو رفتار و سلام بر تو ای هم سخن فرشتگان و ای دانا.
 
اولین بهشتی:

منزل گاه صالحان و شایستگان بهشت جاویدان است؛ آنان که راه سعادت را شناختند و خود راه هدایتی برای سعادت دیگران شدند. اولیای الهی و خاندان عصمت و طهارت، از جمله اینانند و فاطمه فرزند محمد (ص)، اولین این بزرگواران است که وارد بهشت می شود. پدر بزرگوارش رسول خدا (ص) فرموده است: «اولین کسی که وارد بهشت می شود، فاطمه (س) است».
 
روح فداکاری :

ای سمبل ایثار و فداکاری، آن گاه که به محراب می ایستی و با معشوق خود خلوت کرده و راز و نیاز می‌نمایی و اشک سجاده‌ات را در بر می‌گیرد و زانوانت از کثرت عبادت ورم کرده و قادر به ایستادن نیست، در پیشگاه یگانه‌ات دست بر دعا می‌گشایی و دیگران را دعا     می‌کنی و حوایج آنان را از خداوند می‌طلبی و در جواب فرزند ارجمندت امام حسن مجتبی (ع) که می پرسد: مادر چرا ابتدا همسایگان را دعا می‌کنی؟ می‌فرمایی:
«یا بنی الجار ثم الدار» پسرم! اول همسایگان و سپس خودمان».
 
بهترین همسر :

حضرت زهرا (س)، نه تنها دختری مهربان و غم خوار پدر، که همسری شایسته و بهترین شریک زندگی برای علی (ع) نیز بود و از هیچ مهر و محبت و ایثاری در مورد همسر خود دریغ نمی ورزید. هرگز از او تقاضا و درخواستی نمی‌کرد و آن گاه که شویش به او می‌فرمود: فاطمه جان! چرا از من چیزی نمی‌خواهی تا برایت مهیا سازم، در جوابش می‌فرمود: «علی جان! من از پروردگار خود حیا می‌کنم که چیزی را که تو بر فراهم آوردن آن توان نداری، از تو در خواست کنم.» 
ازدواج آسمانی:

جگر گوشه رسول خدا، همانند نهالی نو رسته در حال رشد و نمو، و در آستانه ازدواج بود. او هم چون پدر و مادر بزرگوارش، به ارزش‌های انسانی و سجایای اخلاقی آراسته بود. بسیاری از مهاجر و انصار خواهان او بودند و آرزوی خویشاوندی با رسول خدا را داشتند، ولی پیامبر به همه آنان جواب منفی می‌داد و می‌فرمود: «کار ازدواج فاطمه با پروردگارش است، نه پدرش. من در این مورد در انتظار فرمان خدا هستم.» بعدها پیامبر درباره ازدواج فاطمه فرمود: «فرشته ای از بارگاه خدا بر من فرود آمد که: هان ای محمد! خدای فرزانه بر تو درود       می‌فرستد و می‌گوید: من در آسمان‌ها دختر ارجمندت فاطمه را به همسری امیرمومنان علی‌(ع) در آوردم. تو نیز در زمین او را به ازدواج علی در آور».
 
بهترین مادر:

سرور بانوان جهان، حضرت فاطمه زهرا (س) که آراسته به امتیازات معنوی و سجایای اخلاقی است، دختری غم خوار برای پدر، همسری وفادار و فداکار برای شوهر، و مادری نمونه و موفق برای فرزندانش بود. او که خود در دامان وحی تربیت شده و مربی‌ای چون رسول خدا داشت، به همان شیوه و روش فرزندانش را تربیت کرد و از نسل او، یازده ستاره تابناک در آسمان عصمت و طهارت درخشیدند که هر کدام از آنان، پرچمدار اسلام و قرآن بودند و نیکوست آن حضرت را ام الائمه یعنی مادر پیشوایان بخوانند .
 
احیاگر شخصیت:

اسوه زنان عالم در زمانی پا به عرصه گیتی نهاد که مردم حجاز، هیچ گونه ارزش و شخصیتی برای زن قائل نبودند. او خورشیدی بود که در شب یلدای ظلمت و بی عدالتی، روح حیات را در کالبد زنان زمان خود دمید. او انسانیت، شرافت و عزت را برای مردمان به ارمغان آورد. در آن هنگام که داشتن دختر مایه ننگ و خفت و خواری بود، پدر بر دستان او بوسه می زد و از داشتن چنین دختری، بر خود می بالید . 
عشق پدری:

فاطمه (ع) میوه باغ رسالت، نور چشم پیامبر و عزیزترین و محبوب ترین فرد نزد پدر بود. فاطمه، میوه دل و روح و روان مصطفی بود و بارها نبی اسلام فرمود: «هر که فاطمه را دوست بدارد، مرا دوست داشته است. محبت به او، محبت به من و خشم او، خشم من است. هر کس او را بیازارد، مرا آزرده است.» آخرین کسی که پدر با او خداحافظی می‌کرد و اولین کسی که در هنگام بازگشت از سفر به سراغ او می رفت. فاطمه بود. پدر به او افتخار و مباهات می کرد و بارها بر دستان او بوسه می‌زد و در حق او می‌فرمود: «سراسر وجود فاطمه، ایمان و قلب او، سرشار از یقین است». 
آینه تمام نمای پدر :

عایشه، یکی از همسران رسول گرامی(ص) می‌گوید: «هیچ کس را ندیدم که در کلام و راه و روش، شبیه تر از فاطمه به رسول خدا باشد.»

بوی بهشت: عشق و علاقه پدر به فرزند خود به حدی بود که هرگاه او را می‌دید،          می‌فرمود: « من بوی بهشت را از وجود فاطمه استشمام می‌کنم».
 
مادر در نگاه فرزند:

امام مهدی (عج) در نامه‌ای به یکی از یارانشان نوشته‌اند: «دختر پیامبر خدا، فاطمه زهرا (س) برای من سرمشق و الگوی نیکویی است.» او که خود از خاندان وحی و یادگار آخرین پیامبر است، مادرش زهرا (س) را الگوی خویش قرار می‌دهد. چه نیکوست ما نیز به پیروی از این مهمان دل‌های منتظر، مقتدا و سرمشق خود را فاطمه (س) قرار دهیم که نیکوترین پیشوا است.
 
ساده زیستی و قناعت:

ساده زیستی، زهد و قناعت از ویژگی‌های اصلی زندگانی حضرت زهرا (س) بود. او هم در خانه پدر و هم در خانه همسر، این روش را دنبال می‌کرد و آن را پیشه خود قرار داده بود. روح لطیف و بی آلایش او، از دلبستگی به دنیا و تجملات آن دو روش می‌ساخت. فاطمه (س) در تمام عمر، زندگی ساده، با صفا و پر از معنویت را بر گزید.
 
معلم نمونه:

حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی دو سرا را « عالمه» می نامند؛ چرا که او شاگردانی را تربیت کرده که الگوی دین اسلام و خاندان اهل بیت بوده‌اند. از جمله این افراد می توان از «فضه» خادم حضرت (ع) نام برد. او که درس آموخته سرای فاطمه (س) بود. فراوان از مکتب او آموخت. فضه، این شاگرد نمونه، حدود بیست سال جز با کلام خدا (قرآن) سخن نگفت‌.
 
شخصیت حضرت زهرا (س) در کلام رهبر معظم:

مقام معظم رهبری در شأن والای حضرت زهرا (ع) فرموده اند: «شخصیت زهرای اطهر (س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی، شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است، به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی و برجسته سیاسی عالم، می‌توانند از زندگی کوتاه و پر مغز او درس بگیرند.»
 
فدک، میراث نبوی:

یکی از ویژگی های حضرت زهرا (س)، علم بی کران و فصاحت و بلاغت در سخنوری است. ایشان در خطبه زیبایی که از آن به «خطبه فدکیه» یاد می کنند، دریای بی کرانی از نکات سودمند اخلاقی و معارف بلند اسلامی را مطرح می سازند. فاطمه (س) در بخشی از این خطبه چنین می فرماید:

«خدای تعالی، ایمان را وسیله تطهیر شما از شرک، نماز را برای جلوگیری از تکبر، روزه را برای به ثبوت رساندن مراتب اخلاص و حج را وسیله ای برای استوار ساختن بنیان دین، عدالت را سببی برای نزدیکی دل ها، جهاد را برای عزت و سر بلندی اسلام، صبر و بردباری را مایه استحقاق پاداش، امر به معروف را برای مصلحت حال عموم، نیکی به پدر و مادر را مسیری برای جلوگیری از خشم الهی و صله رحم را وسیله تأخیر افتادن مرگ و طول عمر قرار داد». 
پای درس فاطمه (س):

«من دنیای دنیا پرستان را دوست ندارم.»

«از دنیای شما سه چیز محبوب من است: تلاوت قرآن، نگاه به چهره رسول خدا و انفاق در راه خدا.»

«بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم خو و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان و بخشنده اند.»

«لذتی که از خدمت حضرت حق می برم، مرا از هر درخواستی باز داشته است. حاجتی جز این ندارم که پیوسته ناظر جمال زیبا و والای خداوند باشم.»

«جهاد در راه خدا، مایه عزت و جاودانگی اسلام است.»

«در خدمت مادر باش، زیرا بهشت زیر پای مادران است.»





سلام بر تو ای مادر !
سلام بر تو ای سرچشمه عشق لایزال خداوند
سلام برقلب لبریز از عشقت
سلام بر چشم های همیشه نگرانت
سلام بر دست های چروکیده ات
سلام بر قامت خمیده ات
سر برگیسوان سفیدت
سلام بر لبخند شیرینت
سلامی به بلندای تمام روزهای عمرت
که صرف روئیدن و بالیدن من کردی
سلامی به روشنایی تمام شبهایی که
بالای سرم بیدارماندی تا آسوده بخوابم
سلام بر آغوش گرمت که امن ترین
و آرامش بخش ترین جای این دنیای خاکی ست
روز مادر بهانه ای ست برای گفتنی هایی که
دوست دارم هر روز برایت زمزمه کنم
برای نثار احساس قدردانیم به تو عزیزیتم
به توئی که همه هستیم از وجود توست
به توئی که همیشه شرمنده ات هستم
که نمیتوانم قطره ای از اقیانوس محبتت را جبران کنم
مادرم ! ای خوب تر ازخوب!
ای عاشقانه ترین آواز خداوند
تو را با تمام وجود دوست دارم
گرچه هر روز نمی گویم دوست دارم
اما ته قلبم دلگرمم که تو میدانی
که همیشه دوست دارم
مهربان دوست داشتنی ام ! روزت مبارک



www.loogix.com. Animated gif

              




مادر!


قسم برجامه ی پاکی که از عشقت به تن کردم

 

که تا جان دربدن دارم فراموشت نخواهم کرد

مادر
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است

مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است

فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب

کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است


تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق

لبخند مهربان تو جا در تنم دمید

فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو

دست نوازش تو به فریاد من رسید


تلاوت قران مجید (با ترجمه)


شماره

نام سوره

آیات

نمایش


1

الحمد

7

کلیک کنید

2

البقرة

286

کلیک کنید

3

آل عمران

200

کلیک کنید

4

النساء

176

کلیک کنید

5

المائده

120

کلیک کنید

6

الانعام

165

کلیک کنید

7

الاعتراف

206

کلیک کنید

8

النفاق

75

کلیک کنید

9

التوبه

129

کلیک کنید

10

یونس

109

کلیک کنید

11

هود

123

کلیک کنید

12

یوسف

111

کلیک کنید

13

الرعد

43

کلیک کنید

14

ابراهیم

52

کلیک کنید

15

الحجر

99

کلیک کنید

16

النحل

128

کلیک کنید

17

الاسراء

111

کلیک کنید

18

الکهف

110

کلیک کنید

19

مریم

98

کلیک کنید

20

طه

135

کلیک کنید

21

الانبیاء

112

کلیک کنید

22

الحج

78

کلیک کنید

23

المومنون

118

کلیک کنید

24

النور

64

کلیک کنید

25

الفرقان

77

کلیک کنید

26

الشعرا

227

کلیک کنید

27

النمل

93

کلیک کنید

28

القصص

88

کلیک کنید

29

العنکبوت

69

کلیک کنید

30

الروم

60

کلیک کنید

31

لقمان

34

کلیک کنید

32

السجده

30

کلیک کنید

33

الاحزاب

73

کلیک کنید

34

سبا

54

کلیک کنید

35

فاطر

45

کلیک کنید

36

یس

83

کلیک کنید

37

الصافات

182

کلیک کنید

38

ص

88

کلیک کنید

 

شماره

نام سوره

آیات

نمایش

39

الزمر

75

کلیک کنید

40

غافر

85

کلیک کنید

41

فصلت

54

کلیک کنید

42

الشوری

53

کلیک کنید

43

الزخرف

89

کلیک کنید

44

الدخان

59

کلیک کنید

45

الجاثیه

37

کلیک کنید

46

الاحقاف

35

کلیک کنید

47

محمد

38

کلیک کنید

48

الفتح

29

کلیک کنید

49

الحجرات

18

کلیک کنید

50

ق

45

کلیک کنید

51

الذاریات

60

کلیک کنید

52

الطور

49

کلیک کنید

53

النجم

62

کلیک کنید

54

القمر

55

کلیک کنید

55

الرحمن

78

کلیک کنید

56

الواقعه

96

کلیک کنید

57

الحدید

29

کلیک کنید

58

المجادله

22

کلیک کنید

59

الحشر

24

کلیک کنید

60

الممتحنه

13

کلیک کنید

61

الصف

14

کلیک کنید

62

الجمعه

11

کلیک کنید

63

المنافقون

11

کلیک کنید

64

التغابن

18

کلیک کنید

65

الطلاق

12

کلیک کنید

66

التحریم

12

کلیک کنید

67

الملک

30

کلیک کنید

68

القلم

52

کلیک کنید

69

الحاقه

52

کلیک کنید

70

المعراج

44

کلیک کنید

71

نوح

28

کلیک کنید

72

الجن

28

کلیک کنید

73

المزمل

20

کلیک کنید

74

المدثر

56

کلیک کنید

75

القیامه

40

کلیک کنید

76

الانسان

31

کلیک کنید

 

شماره

نام سوره

آیات

نمایش

77

المرسلات

50

کلیک کنید

78

النبا

40

کلیک کنید

79

النازعات

46

کلیک کنید

80

عبس

42

کلیک کنید

81

التکویر

29

کلیک کنید

82

الانفطار

19

کلیک کنید

83

المطففین

36

کلیک کنید

84

الانشقاق

25

کلیک کنید

85

البروج

22

کلیک کنید

86

الطارق

17

کلیک کنید

87

الاعلی

19

کلیک کنید

88

الغاشیه

26

کلیک کنید

89

الفجر

30

کلیک کنید

90

البلد

20

کلیک کنید

91

الشمس

15

کلیک کنید

92

اللیل

21

کلیک کنید

93

الضحی

11

کلیک کنید

94

الشرح

8

کلیک کنید

95

التین

8

کلیک کنید

96

العلق

19

کلیک کنید

97

القدر

5

کلیک کنید

98

البینه

8

کلیک کنید

99

الزلزله

8

کلیک کنید

100

العادیات

11

کلیک کنید

101

القارعه

11

کلیک کنید

102

التکاثر

8

کلیک کنید

103

العصر

3

کلیک کنید

104

الهمزه

9

کلیک کنید

105

الفیل

5

کلیک کنید

106

قریش

4

کلیک کنید

107

الماعون

7

کلیک کنید

108

الکوثر

3

کلیک کنید

109

الکافرون

6

کلیک کنید

110

النصر

3

کلیک کنید

111

المصد

5

کلیک کنید

112

الاخلاص

4

کلیک کنید

113

الفلق

5

کلیک کنید

114

الناس

6

کلیک کنید


عکس شهید کریم مروتی


بیاد تمامی شهدای کربلا  و 8سال دفاع مقدس

شعری برای شهیدان جاویدالاثر


 بر تیر نگاه تو دلم سینه سپر کرد

 تیر آمد و از این سپر و سینه گذر کرد

 چشم تو به زیبایی خود شیفته‌تر شد

 همچون گل نرگس که در آیینه نظر کرد

 با عشق بگو سر به سر دل نگذارد

 طفلی دلکم را غم تو دست به سر کرد

 گفتیم دمی با غم تو راز نهانی

 عالم همه را شور و شر اشک خبر کرد

 سوز جگرم سوخته دامان دلم را

 آهی که کشیدیم در آیینه  اثر کرد

 یک لحظه شدم از دل خود غافل و ناگاه

 چون رود به دریا زد و چون موج خطر کرد

 بی‌صبر و شکیبم که همه صبر و شکیبم

 همراه عزیزان سفر کرده، سفر کرد

 باید به میانجی گری یک سر مویت

 فکری به پریشانی احوال بشر کرد

 

پرنده ای از بهشت .

پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/




عمارة بن زید به امام نقی الهادی علیه السلام عرض کرد:

آیا می توانی به آسمان صعود کنی و چیزی بیاوری که در زمین نیست تا یقین پیدا کنیم؟

پس امام به هوا برخاست. من به او نگاه می کردم تا از دیدم پنهان شد. سپس برگشت و با خود پرنده ای طلایی آورد که در گوش هایش گوشواره ی طلا و در منقارش درّ بود. در حالی که می گفت:

هیچ معبود به حقی جز خدا نیست، محمّد پیامبر خدا و علی ولیّ خداست.

امام نقی علیه السلام  فرمود: این یکی از پرندگان بهشت است.

سپس رهایش کرد و او برگشت.


دلائل الامامة: 413 ح 5، مدینة المعاجز 7: 442 ح 23.

طلب بخشش به سبک بچه زرنگ ها

 

ای نور خدا امام هادی / وی مکتب عشق را منادی

ای در کف تو لوای قرآن / وی مجری آیه های قرآن

در اوج طلوع روشنائی / آیینه ی پاک حق نمائی

ولادت جد برگوار امام زمان-عج، تبریک و تهنیت

مام نقی (ع) را بهتر بشناسیم ! علی النقی (ع) کیست ؟


امام علی نقی (ع)

امام علی نقی (ع)

دشمنان ملعون ، از هر راهی کینه و بغض خود را نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) ابراز می نمایند.
اگر در گوگل کلمه ی امام نقی را جستجو نمایید با مطالبی بسیار شرم آور و توهین آمیز روبرو می شوید که قلب هر شیعه ای را به درد آورده و اشک هر انسان عاشقی را جاری می سازد .
با این که اصلا دوست نداشتم از کلمه ی امام علی نقی به این صورت استفاده نمایم ، ولی جهت افزایش رتبه در گوگل مجبور به این کار شدم و این مطلب را به امام نقی (ع) تقدیم می نمایم .
از امام علی النقی (ع) و امام زمان (عج) ، التماس دعا برای تمامی شیعیان را عاجزانه خواستارم !





نقی نقی نقی عکس هادی نقی نقی

طوسی با سند خود از کافور، خادم امام علی النقی علیه السلام نقل می کنند که گفت:

امام هادی علیه السلام روزی به من فرمود: فلان سطل را در فلان جا بگذار تا با آن برای نماز وضو بگیرم
و مرا از پی کاری فرستاد و فرمود: چون برگشتی این کار را انجام ده تا وقتی برای نماز برخاستم، آماده باشد. و دراز کشید تا بخوابد.
من فرموده ی ایشان را فراموش کردم. شب سردی بود. احساس کردم که برای نماز برخاسته است. و یاد آوردم که سطل را آنجا نگذاشته ام. بخاطر ترس از ملامت امام از آنجا دور شدم. و ناراحت بودم که امام برای پیدا کردن آب به زحمت بیفتد. تا اینکه امام علیه السلام با ناراحتی مرا صدا زد...
... فرمود: تو مگر عادت مرا نمیدانی، من جز با آب سرد وضو نمی گیرم. آب را برایم گرم کرده ای و در سطل ریخته ای؟
عرض کردم: سرورم! سوگند به خدا! نه سطل را آنجا گذاشتم و آب را [گرم کرده ام].

فرمود: الحمدلله! سوگند به خدا ما نه آسان گرفتن را ترک کرده ایم و نه هدیه ای را پس فرستاده ایم. سپاس خدا را که ما را از بندگان مطیع خود قرار داد و برای کمک به عبادتش توفیق بخشید. پیامبر (ص) می فرمود: خدا بر کسی که تخفیفی را نمی پذیرد خشم می گیرد.